CLICK ON ME

Friday, January 14, 2011

Aku dan Molat

salam

satu hari aku balik rumah lebih awal dari waktu biasa..yela berjalan kaki maklumla motor masih di bengkel. sampai pagar rumah aku ternampak seekor anak kucing yang masih kecil belum buka mata pun huhuhu..rupa-rupanya anak si Popok..aduhh mana pulak mak dia ni anak dia menangis minta susu..huhu..

dalam mencari mak si kecil tu aku terjumpa seekor lagi anak kucing tertirap di lantai nyaris aku nak terpijak!!wahhh..berwarna hitam putih..eeoww..eeooww..terus aku kumpulkan mereka masuk dalam sangkar..

aku jatuh hati dgn si hitam putih tu..sebab hidung dia merah walaupun dia berbulu hitam..hehehehe

aku namakan di BULAT sebab??ntahla..rasa nak bagi nama tu..sebelum tu nak beri nama LUNA..mungkin sebab leher dia ada kalung warna putih..

aku pegang dia heh..hanya sebesar tapak tangan waktu berusia 3 hari (mungkin..sebab tak tau bila lahir dan kat mana)



tecit gile!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




itu dulu…….



SEKARANG…



SEKARANG….




SEKARANG….


DAN




TADAAAAAA!!!!

lagi lagi….



saya Molat (Bulat)




tido sambil jelir lidah

ehehehehe…..

No comments:

Post a Comment

Terima kasih untuk