CLICK ON ME

Tuesday, January 25, 2011

Mama Popok


ini Mama Popok masa kecik..ini adalah hari pertama Mama Popok(MP) datang rumah mummy..mummy kata mummy terkejut sangat bila Makcik (ibu MP) bawak adik beradik MP datang rumah





huwaaaaaa.....abesla!

tapi Cik Dini kata kesian sebab MP and geng masih kecil..jadi biarla mereka tumpang teduh kat rumah..




tapi adik MP and Pakcik Oren yang warna hitam tu mati dilangar oleh anak jiran sebelah..huhu..mummy kata mummy cari tak jumpa lepas tu tanya pada jiran..jiran kata anak kucing tu mati kena langgar..isk :(

satu hari adik MP and Pakcik Oren yang warna kelabu tu sakit..dia cirit birit..tak mahu makan.mummy nak bawak pegi klinik tapi tiba2 dia terjun dari motor dan hilanggg..hu mummy nanges sb rasa bersalah..

maka tinggalla MP dan Pakcik Oren di rumah..

siapa sangka mereka tak pernah jauh dari rumah walaupun ditinggal selama satu ke 2 minggu (errr..makanana mereka ada letak di luar rumah supaya tak kelaparan)

tak sangka bila dipanggil atau mummy or Cik Dini balik MP dan Pakcik Oren akan balik ke rumah juga..tak pernah hilang!




mummy jaga makan dan minum MP and Pakcik Oren..bawa ke klinik bila perlu..

mummy kata MP anak yang baik..sb dia penakut!hehe..mummy tu garang sebenarnya!

masa kecik MP tak poo and pee dalam rumah..

sangat penakut!pantang kena sergah musti mencicit lariiii!!

semua orang yang lalu lalang di rumah mummy musti suka ngan MP sebab MP cumel dan cantik..tak percaya??





la..tengokla warna bulu Mp nih..plus bulu MP ni lembut mcm baldu!!

mcm mana jaga?

MP tak pernah pegi klinik sb sakit dan tak pernah kena mandi!!

tapi MP ni sangat rajin bersihkan diri..


4 comments:

  1. btl...sgt seuju, mmg cantikkkk :D

    ReplyDelete
  2. waaahhhh..Papa Meow datang blog saya??maluuuu beb..

    ReplyDelete
  3. sayanggggg sangat kat mama popok nie.....
    sangat manjer dan penakut....huhuhu
    slalu jadi mangse buli cik yin n si gemork oren...ala2 ciannyer dia
    xper2 cik chempaka ade tuk backup mama popok kan3x.

    ReplyDelete

Terima kasih untuk