CLICK ON ME

Monday, February 21, 2011

Demi Bulat

demi Bulat..

demi Bulat aku gagahkan diri..

demi Bulat aku tabahkan hati..

demi Bulat aku teguhkan diri..

demi Bulat aku sanggup susah sendiri..

demi Bulat aku berserah diri..

demi Bulat aku tak cantik pun takpe..

demi Bulat aku terbakar hitam pun takpe..

demi Bulat aku pejamkan je mata..

demi Bulat aku redah mencari..

demi Bulat aku rempit sendiri..

demi Bulat aku tekadkan diri


tapi..aku kasihan dengan Bulat

kerana aku begini dia kepanasan..

kerana aku begini dia ketakutan..

kerana aku begini dia terkencing dalam box sebab kesejukan

kerana aku begini dia terpaksa susah begitu..

kerana aku begini dia tak sama mcm kucing lain..

kerana aku begini dia terpaksa melihat liku-liku jalan yang menakutkan..


maafkan mummy sayang..



demi kesihatan kamu..


demi kegembiraan kamu...

demi hidup kamu..

demi sayang kepada kamu..

demi ketakutan mummy untuk kehilangan kamu...

kita sama2 redah jalan tu..

jalan yang panjang..

jalan yang panas..

jalan yang menakutkan...

kita doa ye sayang supaya kita kurang melalui keadaan itu lagi...

sesungguhnya perjalanan ke klinik vet UPM amat memeritkan bagi kamu..mummy tahu..kasihan kamu kepanasan sb mummy takda kereta

hanya sebiji motor beroda dua..

dengan itu terpaksa bawa kamu di bawah panas terik jam 2.3o petang hingga jam 3.30 petang

hingga kamu terjelir2 kepanasan

maafkan mummy sayang

semua tu demi kamu

semoga kamu cepat sembuh..jangan marah bila disuruh makan ubat atau makanan..

semua tu demi kamu..

demi kamu BuLAT..

2 comments:

  1. Terkejut terbaca nama Bulat, harap si Bulat cepat sembuh

    ReplyDelete
  2. amin..tapi saya agak risau.luka akibat dicakar kucing jantan liar tak sembuh lagi.ni dah hampir seminggu..doakan ada perubahan.risau sb dia suka jilat krim yg kita letak kat luka tu..geram je!

    ReplyDelete

Terima kasih untuk