CLICK ON ME

Wednesday, April 13, 2011

Itu Kamu : Bhg 4 - The 3rd Eye


mari bercerita tentang budak itam nih

budak ni memang sangat lincah

sebab terlebih lincah satu hari matanya terbelah sebab kena kukunya yang tajam semasa dia bermain-main sendiri

dengan segera Cik Dini dan Cik Rizal bawa ke vet UPM

serta merta dia dimasukkan dalam wad untuk rawatan segera

Cik Dini kata vet cuba selamatkan mata dia yang masih boleh berfungsi

eh..bukan dr.nurul kata dah tak bleh guna ke?

mmm..takpe la mereka berusaha untuk beri harapan dia melihat

jadi hasilnya begini..




Blacky menjalani major surgery untuk 3rd Eye

maksudnya..maaf saya pun kurang arif perkara ni..tapi menurut Cik Dini vet operate keluarkan mata ketiga Blacky ni

so hasilnya begitu..benang di kening tu untuk memegang selaput mata ketiga (macam tu kut)

vet buat sebelah sahaja..sebelah lagi selepas mata yang diusahakan ini berhasil dan yang paling penting Blacky selamat dan sihat untuk operation.

oleh sebab bercorong begini kami panggil dia
"LAMPU SULUH BERGERAK"


tak percaya??

'SILA LIHAT VIDEO INI'


video

4 comments:

  1. alahai kesiannya tgk mata Blacky..takpe lah janji Blacky sihat kan sayang :)

    ReplyDelete
  2. terima kasih MM sebab doakan Blacky ni..

    ReplyDelete
  3. Aduh takutnya dengar...Insya Allah, Blacky akan sehat dan ceria semula. Lepas ini jgn nakal2, tau..

    ReplyDelete
  4. tabahlah wahai blacky...
    miss ieza doa moga blacky sembuh cepat2...

    ReplyDelete

Terima kasih untuk